Shopping cart

Close

Geen producten in je winkelmand.

VEEL GESTELDE VRAGEN

Kan ik mijn producten omruilen en een
ander artikel bestellen?
Stuur de producten die je niet wilt retour (mits ongeopend en gebruikt) en plaats een nieuwe bestelling. Je kunt bij Speedcube.nl gratis retourneren en je krijgt je geld terug op dezelfde manier als dat je bij ons betaald hebt.

Kan ik de producten ook afhalen of bekijken?
De producten kunnen niet worden afgehaald of bekeken (geen fysieke winkel).

Mijn pakket is niet op tijd geleverd, wat nu?
Onze pakketten worden met zorg overgedragen aan de post. Zij doen er alles aan om de pakketten op tijd te leveren. Mocht dit niet het geval zijn kan u contact met ons opnemen. (Bij het niet op tijd bezorgen is Speedcube.nl niet aansprakelijk, na het overdragen ligt dit in handen van de vervoerder).

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Nee de geplaatste order wordt direct verwerk en verzonden.

KLANTENSERVICE

Heb je een vraag en staat deze
niet bij veel gestelde vragen?
Neem dan gerust contact met
onze klantenservice op.
We zijn bereikbaar op werkdagen
tussen 9:00 en 17:00.

Je kunt ons bereiken zowel
per e-mail als telefonisch.

T. +31 (0)6 838 101 13
E. info@speedcube.nl

Welke klachten worden niet vergoed?
Bij alle geopende verpakkingen, waarvan het plastic folie is verwijderd (niet in alle gevallen) en bij alle gebruikte producten. Alleen garantie op fabrieksfouten.
Dus niet bij het tegenvallen of niet lekker draaien van het product!

Ik heb een artikel ontvangen en nu is het afgeprijsd, heb ik recht op verrekening?
Je hebt helaas geen recht op teruggaaf van het prijsverschil.

Mijn track en trace data werkt niet, wat nu?
Het kan soms iets langer duren voor de code actief is. Mocht deze na 23:59 uur nog niet zichtbaar zijn kunt u een mail sturen naar info@speedcube.nl

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Dit is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Doorgaans staat het bedrag binnen 5 werkdagen weer op uw rekening.

Kan ik mijn producten omruilen en een
ander artikel bestellen?
Stuur de producten die je niet wilt retour (mits ongeopend en gebruikt) en plaats een nieuwe bestelling. Je kunt bij Speedcube.nl gratis retourneren en je krijgt je geld terug op dezelfde manier als dat je bij ons betaald hebt.

Kan ik de producten ook afhalen of bekijken?
De producten kunnen niet worden afgehaald of bekeken (geen fysieke winkel).

Mijn pakket is niet op tijd geleverd, wat nu?
Onze pakketten worden met zorg overgedragen aan de post. Zij doen er alles aan om de pakketten op tijd te leveren. Mocht dit niet het geval zijn kan u contact met ons opnemen. (Bij het niet op tijd bezorgen is Speedcube.nl niet aansprakelijk, na het overdragen ligt dit in handen van de vervoerder).

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Nee de geplaatste order wordt direct verwerk en verzonden.

KLANTENSERVICE

Heb je een vraag en staat deze
niet bij veel gestelde vragen?
Neem dan gerust contact met
onze klantenservice op.
We zijn bereikbaar op werkdagen
tussen 9:00 en 17:00.

Je kunt ons bereiken zowel
per e-mail als telefonisch.

T. +31 (0)6 838 101 13
E. info@speedcube.nl

Welke klachten worden niet vergoed?
Bij alle geopende verpakkingen, waarvan het plastic folie is verwijderd (niet in alle gevallen) en bij alle gebruikte producten. Alleen garantie op fabrieksfouten.
Dus niet bij het tegenvallen of niet lekker draaien van het product!

Ik heb een artikel ontvangen en nu is het afgeprijsd, heb ik recht op verrekening?
Je hebt helaas geen recht op teruggaaf van het prijsverschil.

Mijn track en trace data werkt niet, wat nu?
Het kan soms iets langer duren voor de code actief is. Mocht deze na 20:00 uur nog niet zichtbaar zijn kunt u een mail sturen naar info@speedcube.nl

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Dit is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Doorgaans staat het bedrag binnen 5 werkdagen weer op uw rekening.

Back to Top