Altijd korting:
5%5%

Bij een minimaal
bedrag van €20,-

Alleen geldig vanaf 2 artikelen

10%10%

Bij een minimaal
bedrag van €35,-

Alleen geldig vanaf 2 artikelen

15%15%

Bij een minimaal
bedrag van €50,-

Alleen geldig vanaf 2 artikelen

20%20%

Bij een minimaal
bedrag van €65,-

Alleen geldig vanaf 2 artikelen

RETOURNEREN

Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan bepaalde voorwaarden, indien er niet wordt voldaan aan deze voorwaarden, kan er waardevermindering in rekening worden gebracht. De voorwaarden waar een retour aan moet voldoen zijn:

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.

Retourneren
Is je bestelling niet naar wens? Dat is natuurlijk altijd vervelend! Dit willen we snel voor je oplossen. Binnen 30 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Let wel op, want je retourlabel is 30 dagen geldig na levering, anders kan het product niet worden teruggestuurd. Wij rekenen €1,95 aan retourkosten. Meld je retour aan volgens het retourproces, vervolgens betaal je €1,95 om het retourlabel te downloaden en kan je het pakketje aan ons retourneren.


Etiketloos retourneren
Je hoeft bij ons je retourlabel niet uit te printen! Als je retour is aangemeld, ontvang je een retourlabel op je e-mailadres. Deze kan deze gewoon op je telefoon laten zien als je het pakketje afgeeft bij een PostNL punt. Scheelt papier en gedoe 😉

Product met korting gekocht?
Heb jij jouw product met korting gekocht en wil je deze nu graag retourneren? Ons concept is gebaseerd op een minimale besteding en aan de hand daarvan ontvang je een bepaalde korting. Mocht je dus een artikel terugsturen, wordt de korting opnieuw berekend. Het kan zo zijn dat je eerst 20% korting kreeg, omdat je voor minimaal €65,- hebt besteed, maar dat bij het retourneren van producten, je nu nog maar 10% korting op het totaalbedrag krijg. Dit verschil wordt berekend in de terugbetaling. 

Klacht
Moet je producten retourneren door een fout of defect van onze kant? Neem in dit geval eerst even contact op met onze klantenservice via [email protected] 

Waar kunnen wij je mee verder nog mee helpen?

Hoe retourneer je een product?
Je kan ervoor kiezen om de producten te retourneren binnen 30 dagen en in het retourpakket een mededeling toe te voegen waaruit de wens tot herroeping blijkt, maar nog makkelijker kun je via de onderstaande button heel eenvoudig je retour aanmelden. Hieronder staat stap voor stap uitgelegd hoe het retourproces in z’n werk gaat.

Stap 1
Vul jouw bestelnummer + mailadres in en druk op ‘Bestelling zoeken’.
Stap 2

Hier vind je de artikelen die je hebt besteld.
Ga naar het artikel die
je wilt retourneren.

Stap 3

Selecteer hoeveel artikelen je hiervan wilt retourneren en selecteer een reden en volg de stappen.

Stap 4

De aanvraag is verstuurd.
Na goedkeuring
(en eventueel betaling van €1,95 retourkosten) ontvang je een retourlabel.

Stap 5

Ga naar de retourlabel
en vul deze gegevens in.
Hier kan je ook de verzendmethode
selecteren.

Stap 6

Je ontvangt nu een mail met een barcode. Ga met het pakketje naar een post-kantoor en laat daar de barcode scannen en geef
het pakketje af.

Heeft u een klacht?
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Altijd korting
365 dagen per jaar

Bliksem-SNEL! voor 23:30
besteld, morgen in huis

Eén is geen! Bij ons
koop je altijd meer

Veilig bestellen bij een
vertrouwde website

Menu