Voor 23:30 besteld, morgen in huis

Gratis verzenden Vanaf € 50,-

Rijk aanbod in educatief speelgoed

Koop nu, betaal later

RETOURNEREN

Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan bepaalde voorwaarden, indien er niet wordt voldaan aan deze voorwaarden, kan er waardevermindering in rekening worden gebracht. De voorwaarden waar een retour aan moet voldoen zijn:

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.


Retourneren
Is je bestelling niet naar wens? Dat is natuurlijk altijd vervelend! Dit willen we snel voor je oplossen. Binnen 30 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Let wel op, want je retourlabel is 30 dagen geldig na levering, anders kan het product niet worden teruggestuurd. Wij hebben momenteel 2 opties voor retourneren: 

  1. Wil jij je product retourneren en graag je geld terug? Dan rekenen wij €1,95 retourkosten
    Meld je retour aan volgens het retourproces, vervolgens betaal je €1,95 om het retourlabel te downloaden.
  2. Ben je van plan om snel weer iets anders te bestellen? Dan kun je er ook voor kiezen om het retourbedrag als waardebon uitgekeerd te krijgen. In dit geval worden er géén retourkosten berekend. Hoe werkt dit? Je meld je retour aan via het retourproces en je krijgt dan een waardebon met een unieke code t.w.v. de geretourneerde artikel(en) toegestuurd. Deze waardebon is 1 jaar geldig.

LET OP: Heb jij een bestelling geplaatst boven de €50,- en retourneer je daar vervolgens producten van, waardoor het bestelde bedrag onder de €50,- uit komt? Dan zullen de verzendkosten evengoed in rekening worden gebracht. Er wordt dan €4,95 ingehouden op het terug te betalen bedrag.

 

Etiketloos retourneren
Je hoeft bij ons je retourlabel niet uit te printen! Als je retour is aangemeld, ontvang je een retourlabel op je e-mailadres. Deze kan deze gewoon op je telefoon laten zien als je het pakketje afgeeft bij een PostNL punt. Scheelt papier en gedoe 😉


Ruilen
Toch liever een ander product? Meld jouw product aan in het retourproces, dan ontvang je van ons een unieke code en kun je hiermee je nieuwe bestelling plaatsen. Op deze manier kan het artikel gratis geretourneerd worden en kan je een nieuwe bestelling plaatsen met het gewenste artikel.


Product met korting gekocht?
Heb jij jouw product met een kortingscode gekocht en wil je deze nu graag retourneren om vervolgens weer een nieuw product te bestellen met korting? Dit kan helaas niet. Wij geven alleen korting in de tijdsduur van een bepaalde campagne. Alles wat daarbuiten valt zal voor de volle prijs verkocht worden. Uiteraard mag je een product met korting wel altijd retourneren als het voldoet aan de voorwaarden, zoals hierboven staat vermeld.


Klacht
Moet je producten retourneren door een fout of defect van onze kant? Neem in dit geval eerst even contact op met onze klantenservice via klantenservice@speedcube.nl 

 

Waar kunnen wij je mee verder nog mee helpen?

Hoe retourneer je een product?
Je kan ervoor kiezen om de producten te retourneren binnen 30 dagen en in het retourpakket een mededeling toe te voegen waaruit de wens tot herroeping blijkt, maar nog makkelijker kun je via de onderstaande button heel eenvoudig je retour aanmelden. Hieronder staat stap voor stap uitgelegd hoe het retourproces in z’n werk gaat.

Stap 1

Vul jouw bestelnummer +
E-mailadres in en druk op ‘Bestelling zoeken’.

Stap 2

Hier vind je de artikelen die je hebt besteld.
Ga naar het artikel die
je wilt retourneren.

Stap 3

Selecteer hoeveel artikelen je hiervan wilt retourneren en selecteer een reden en volg de stappen.

Stap 4

De aanvraag is verstuurd.
Na goedkeuring
(en eventueel betaling van €1,95 retourkosten) ontvang je een retourlabel.

Stap 5

Ga naar de retourlabel
en vul deze gegevens in.
Hier kan je ook de verzendmethode
selecteren.

Stap 6

Je ontvangt nu een mail met een barcode. Ga met het pakketje naar een post-kantoor en laat daar de barcode scannen en geef
het pakketje af.

Heeft u een klacht?
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Voor 23:30 besteld,
morgen in huis

Gratis verzenden
Vanaf € 50,-

Rijk aanbod in
educatief speelgoed

Koop nu,
betaal later

Menu

Onze website maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verbeteren, door de site te gebruiken stemt u in met ons gebruik van de cookies.