Winkelwagen

[fibosearch]

[fibosearch]

Winkelwagen

Op werkdagen voor 23:30 besteld, morgen in huis

Gratis verzenden vanaf € 100,-

Altijd gratis retourneren

Veilig betalen via o.a. Ideal, Afterpay, Paypal etc.

Klantenservice

Retourneren

Retourneren

Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan bepaalde voorwaarden, indien er niet wordt voldaan aan deze voorwaarden, kan er waardevermindering in rekening worden gebracht.
De voorwaarden waar een retour aan moet voldoen zijn:

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.
Ruilen?
Toch liever een ander product? Stuur het artikel dat niet naar wens is gratis retour en plaats een nieuwe bestelling met het gewenste artikel. Moet je producten retourneren door een fout of defect van onze kant? Neem in dit geval eerst even contact op met onze klantenservice via klantenservice@datal.eu.
 
 

Waar kunnen wij je mee helpen?

Hoe retourneer je een product?
Je kan ervoor kiezen om de producten te retourneren binnen de bedenktermijn en in het retourpakket een mededeling toe te voegen waaruit de wens tot herroeping blijkt, maar nog makkelijker kun je via de onderstaande button heel eenvoudig je retour aanmelden. Hieronder staat stap voor stap uitgelegd hoe het retourproces in z’n werk gaat.

Stap 1

Vul uw bestelnummer +
E-mailadres in en druk op Bestelling zoeken.

Stap 2

Hier vind je de artikelen die je hebt besteld.
Ga naar het artikel dat
u wilt retourneren.

Stap 3

Selecteer hoeveel artikelen je hiervan wilt retourneren en selecteer een reden en volg de stappen.

Stap 4

De aanvraag
is verstuurd.
Na goedkeuring
ontvangt u een retourlabel.

Stap 5

Ga naar de retourlabel
en vul deze gegevens in.
Hier kan je ook de verzendmethode
selecteren.

Stap 6

U ontvangt nu een mail met een barcode. Ga met het pakketje naar een post-kantoor en laat daar de barcode scannen en geef het pakketje af.

Heeft u een klacht?
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR PlatformĀ (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Op werkdagen voor 23:30 besteld, morgen in huis

Gratis verzenden
Vanaf € 100,-

Altijd gratis
Retourneren

Veilig betalen Via o.a.
Ideal, Afterpay, Paypal etc.

Menu

Belgiƫ: leveringen tijdelijk vertraagd wegens nationale staking. Bedankt voor uw begrip!

Deze website maakt gebruik van cookies

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken.
Met de cookies volgen wij en derde partijen, zoals Google, jouw internetgedrag binnen onze site. Meer informatie kun je vinden in ons cookiebeleid en in onze privacy policy.

Winkelmand
Jouw winkelmandje is leeg
Start met winkelen
Verder winkelen